Friday, April 3, 2009

Love this~

Ello all^^

Recently I'm watching "Hot Shot" and I really in love with one of the song in the drama..I'm here to introduce it to you guys..(I mean only for those interested..eg:JL..I'll remember you!!!)Lol..joking..joking..no offence to her..later get cursed..haha

Well..the name of the song is 幸福不灭 by 罗志祥...I don't really like him actually..I mean he's not handsome in my view..hehe..don't like the singer dosent mean i cant love his/her song is it?

The lyrics will be at below~

没原因就是喜欢你
在初次相遇有重逢的心情
深呼吸让心动隐形
完美的爱情是无声的旋律
听我听你不确定的语气
等我等你放下你的犹豫
嘿如果你轻轻闭上眼睛
我会明白你做的决定
CauseIBelieve那幸福不灭的定律
在你手心会有谁给你的美丽
静者恒静就让我的心安静地守着你
祝福不用回应
没原因就是喜欢你
就像海眷恋天空般的心情
你前进看着你背影
就足够世界无条件的放晴
你如果已爱上他的姓名
爱如果已没有我的空隙
嘿只要你可以永远开心
我会情愿渐渐被忘记
CauseIBelieve那幸福不灭的定律
在你手心会有谁给你的美丽
静者恒静就让我的心安静地守着你
把祝福送给你
Oh;Ibelieve
CauseIbelieve
那幸福不灭的定律
你的手心不一定要由我握紧
就像恒星总会有发光的原因
OhIbelieve你值得被珍惜
也值得我放弃
Wo~~
JM,JM,JM~~You go find this song then learn how to sing ar?Next week if we got go out we sing together yar?..Haha..38(sampat) =.= If I don't 38 you guys also won't know its me right?Hehe..JL ar..I don't want to force you to like this cuz I din't like your DBSK either..muahaha...
Okie~pen off..I mean..type off..haha..Leave only good comment if you got..otherwise..better keep quiet ^o^

0 comments:

Post a Comment

Love is...
© Love is everywhere... - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace